Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok
112/2013
2. Rodzaj dokumentu
inne wnioski
3. Temat dokumentu
ochrona powierzchni ziemi
4. Nazwa dokumentu
Wniosek Burmistrza Miasta Pułtusk o uzgodnienie inwestycji(ruchy ziemi)
5. Zakres przedmiotowy dokumentu - opis dokumentu
uzgodnienie realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie kanalizacji stacji sanitarnej w ulicach Baltazara,WygonI,WygonII,z uwzględnieniem nieruchomości polożonych przy ul. Kościuszki
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju
1424044
7. Znak sprawy
GGA.6733.8.2013
8. Dokument wytworzył
Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON:
9. Data dokumentu
2013-08-30
10. Dokument zatwierdził
nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu
nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu
Wydział Rolnictwa,Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Pułtusku ul.3 Maja 20,II piętro,pokój nr 5
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie
nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
nie dotyczy
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie
2013-08-30
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji