Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok
80/2012
2. Rodzaj dokumentu
wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu
ochrona powierzchni ziemi
4. Nazwa dokumentu
wniosek o udzielenie pozwolenia na transport odpadów dla firmy Wykopy-Załadunek-Rozładunek Materiałów Sypkich.Usługi Transportowe.
5. Zakres przedmiotowy dokumentu - opis dokumentu
Rodzaje odpadów wnioskowanych do transportu;
/190805/;/170101/;/170107/;/170202/;/191209/;/200138/;/200201/;/200202/;/200303/;/020402/;/020408/.
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju
1424045
7. Znak sprawy
nie dotyczy
8. Dokument wytworzył
Nazwa podmiotu: Krzysztof KordowskiWykopy-załadunek-Rozładunek Materiałów Sypkich.Usługi Transportowe; Siedziba: Głodowo 7; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON: 130074880
9. Data dokumentu
2012-05-17
10. Dokument zatwierdził
nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu
nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu
Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58, ul. Daszyńskiego 19; tel.23 692 54 84
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie
nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
nie dotyczy
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie
2012-05-17
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji