Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok
170/2011
2. Rodzaj dokumentu
wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu
ochrona powierzchni ziemi
4. Nazwa dokumentu
Wniosek w sprawie zmiany decyzji RLO.7645-59/07-34/08 Starosty Pułtuskiego udzielającej zezwolenia na zbieranie oraz wytwarzanie wytwarzanie odpadów przez SP ZOZ Pułtusk
5. Zakres przedmiotowy dokumentu - opis dokumentu
Rodzaje odpadów zbieranych oraz wytwarzanych przez SP ZOZ ul.T.Kwiatkowskiego 19
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju
1424044
7. Znak sprawy
nie dotyczy
8. Dokument wytworzył
Nazwa podmiotu: SP ZOZ w Pułtusku; Siedziba: ul.T.Kwiatkowskiego 19; Adres: 06-102 Pułtusk; REGON: 000311645
9. Data dokumentu
2012-01-11
10. Dokument zatwierdził
nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu
nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu
Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58 i 59, ul. Daszyńskiego 19; tel. 023 692 54 84
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie
nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
nie dotyczy
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie
2012-01-11
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji